18 August 2013

PHOTOweek

Ahojte milánci,

sraz se třídou jsem přežila! Sice s mírnou nevolnotí a bolestí hlavy, ale přežila. Trošku jsme popili, zatančili si (a to i kuřecí tanec :D), posílili břišáky dlouhým smíchem a zavzpomínali si. Užila jsem si to a docela mi chybí ty časy, kdy jsme byli jedna třída. Hned bych to vrátila.

Tuto písničku jsme si tam pořád pouštěli a úplně jsem se do ní zamilovala ♥

Chcete vědět tajemství? Fajn, prozradím vám, co za články vás určitě tento týden čekájí. To jsem ale hodná, co? Takže, připravte se na:
  • Recept na cuketový perník (už si ho zasloužíte)
  • Food tips II.
  • Dotazník, co teď nedávno vyplňovala i Mell
  • pravidelný PHOTOweek
Máte nějaké přání na článek? Řekněte a uvidíme co s tím nadělám :)



Overnight oats s mákem, Jordan´s tropical muesli a švestkami (na tuto kombinaci už jsem měla sakra dlouh chuť!) / coffee time s kamarádkou /
snaha zachytit včelku- pořád přelétala potvora / nejlepší svačinka!


Miluju mražené ovoce na teplé kaši <3 / zapečená cuketa s rajčaty a kozím sýrem /
juchů, hranice 500 pokořena! / koníci u kozí farmy kam chodím na sýr

Maggie vařila gnocchi a koupila nejlepší parmezán / děláme bábovičky z pudinku /
snídaně plná ovoce a arašídového máslíčka / číča na kozí farmě- neskutečný mazel

Krasavice se fotí jedině v noci o půlnoci / dnešní snídanění na chaloupce /
vražedný pohled naší Amynky (ale jinak je to miláček <3) / večeříme při psaní článku- ratatuille s edamame (nejlepší je je opražit se zeleninou a pak dát i nahoru) a toasty s roztékající se Philadelphií a milovaným avokádem

Bonusovka speciálně pro vás! Skoro se na té fotce nepoznávám, ale zbožňuju ji. Ach ta sebeláska :)

S mamčou je to teď takové chvíli nahoře, chvíli dole. Štve mě to. Vždycky se chytneme kvůli nějaké blbosti :/ Dokonce jsem zvažovala, že bych byla radši kdyby mě s váhou kontroloval taťka
Tak užívejte poslední dva týdny prázdnin na plno a nelamte si hlavu s přicházející školou. Nějak to zmáknem.

Maggs :)

9 komentářů:

  1. Nádherný článek Majdi :)*
    strašně se mi líbí koníci na fotce..závidim Ti, že máte blízko farmu, musí to být paráda :)
    na fotce vypadáš nádherně, máš úžasné rysy v obličeji, jsi moc krásná :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Děkuju Peťulíne :)
      No, je to sice kus, ale vždycky se tam ráda projdu a ten sýr za to stojí :D
      Jé, jsi moc hodná. Děkuju za komplimenty :)

      Delete
  2. Krásná fotka
    A gratuluji k 500, taky jsem pokořila! :D
    Všechny jídla vypadají dokonalee :)

    ReplyDelete
  3. Víš že tu máš titulek Pohotweek nebo je to schválně kvůli spěchu? :D Btw. dík za ti tipy na filmy! : Si zlaťouš! :* A opakovat se budu, sluší ti to :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Chybička se vloudila no :D
      Nemáš za co bobane :)

      Delete
  4. vypadá skvěle na poslední fotce! :)
    a ten pes vypadá fakt zákeřně! :D

    doufám, že to s tvojí mámou dáte zase do pohody. ;)

    ReplyDelete
  5. božínku ty jsi hezkáá :D
    a taky máš moc hezké gnocchi, ty se mi líbí !!!

    ReplyDelete
  6. Všechny ty fotky vypadají úžasně :) To jídlo..mňamiii :D :) No a na fotce ti to sluší, vypadáš krásně :) Jinak to s tou mámou dobře znám, ale zase to přejde :)

    ReplyDelete
  7. Vypadáš moc krásně. Snad to bude s mamkou zase lepší. ;)

    ReplyDelete

Jsem ráda za každý komentář, ale vážení anonymové- zamyslete se a pak teprve pište. Nebo buďte alespoň odvážní a podepište se.