10 August 2013

HOT & COLD

Ahojte zlatíčka!

Nejprve pár poznatků z posledních dnů:
  •  přes den je mi takové vedro že bych nejradši spala, ale nespím
  •   -> to samé v noci :D
  • zamilovala jsem si mražený banán, a to snad na všem
  • mám nejskvělejší maminku na světě
  • neztrácím hlavu a bojuju, protože chci!


Rýžový pudink z Marks&Spencer otestován! A to s mraženým banánem a borůvkami, Jordan´s musli a domácím arašídovým máslem. Lahoda!







Když je neskutečné vedro, není nic lepšího než dobrý zeleninový salát. A když k němu přidáte zapečený hermelín s kořením a chleba s bylinkovým máslem, máte naprostou pohodku v posteli jako já.


Na chalupě se nám urodilo hned několik dýní Hokkaido. Jedna putovala i k Mell. Obvykle z ní děláme pyré (které se dá i zamrazit „na-horší-časy“), polévku, pumpkin pie nebo tuto skvělou buchtu! Chtěli byste recept? Ale pozor, je velice návyková. :)


A u úrody z naší chaloupky ještě zůstaneme. Tolik cuket jako letos jsme snad ještě neměli! A ano, taky z nich pečeme nejskvělejší buchtu (zeptejte se Mell :D), cuketové zelí a toto byl můj první pokus ji s něčím zapéct. Moc fotogenické jídlo to zrovna není, ale za chuť jsem dostala od maminky jedničku s hvězdičkou.

Babička se velice vyžívá v pečení dortů. Tento jsem dostala tento rok k svátku. Ale to bych nebyla já, kdybych nepřiložila ruku k dílu. Takže to srdíčko z jahod (určitě jste poznali že je to srdíčko ne? :D) jsem si vyskládala já. Jo, mám se strašně ráda!

A na závěr jedna fotka našeho vedrem unaveného hafana. Chudák, taky mu je takové vedro jako mě. Někdy bych si ráda lehla na studenou podlahu jako on, ale ono je to tak nepohodlné.

Přes noc se nám trošku ochladilo, tak už je dobře. Pyré z hokkaido jsem sice měla v mražáku, ale večer jsem ho zase vytáhla a dnes z něj budou hokusy pokusy! Mamčin bude rizoto s hokkaido a šalvějí a já se možná pokusím o špagety s hokkaido omáčkou. Přejte nám štěstí, ať to neletí do koše. :)

21 komentářů:

  1. ten dort vypadá náádherně :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. A byl dobrý i chuťově. Ještě aby ne když byl z jahod z naší zahrádky :)

      Delete
  2. Ten rýžový pudink mám doma taky,ale ještě jsem ho nenačnula..Jinak všechno vypadá nádherně a uplně jsi mi udělala chutě na hermelín!:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak to je chyba která by se měla napravit. Co nejdřív ho načni, je fakt dobrý :)

      Delete
  3. Já taky tak lehávám na zemi u ledničky :D naučila jsem se to od tetinnýho psa :D

    gabulka-lovelygirl.blogspot.cz

    ReplyDelete
  4. hrozně se mi líbí to povlečení a ten tácek :D všechno to vypadá tak krásně :)
    to vedro je opravdu zničující !

    ReplyDelete
  5. mám na všechno chuť..:D co používáš za musli? :)

    ReplyDelete
  6. není nic lepšího než mražený banán! Vždycky ho dám na kolečka zmrazit a pak chodím kolem a pomalu (no, spíš rychle) mizí :D Brala bych jakýkoliv ověřený recept na hokkaido..máme jich teď pár doma a dnešní polévka byla naprosto luxusní :3
    Doma se nám taky cukety pomátly. K obědu plněná cuketa, na večeři dušená, k tomu z ní buchta, v lednici jich máme 5 a pořád rostou:D Brzo budu potit cuketový pyré, nebo nevim :'D
    Máš to všechno krásný:))

    ReplyDelete
    Replies
    1. S mraženým banánem souhlasím. Je to naprosto skvělé! Obzvlášť ho dávám na mrazák když už začíná "trošku" hnědnout :D
      Že bych zavedla rubriku s recepty? Uvidím :) Záleželo by, pokud by byl zájem :)
      Děkuji za pochvalu :)

      Delete
  7. máš naprostou pravdu, mražený banán je nejlepší, nechápu, že jsem ho dřív používala jen k umixování na "zmrzku", i samotný jen tak je úplně super :)
    hafan je jorkšírek? jestli ano, taky jednoho máme :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Také jsem z něj dřív dělala jen zmrzku.
      Ano, je to jorkšírek. Máme celou rodinku- maminku a tři kluky. Vcelku rachot :D

      Delete
  8. Pyré z hokkaidó je to nejlepší pyré na celém světě. Mám ho otestované na všechny způsoby naslano, ovšem nasladko jsem ještě nic nedělala, tak šup sem s receptem na tu buchtu! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak to určitě přidám recept, protože je to dokonalost :)

      Delete
  9. No ten dort je super a buchta by mě určitě zajímala a mnoho z nás uvítá recept :)

    ReplyDelete
  10. Ten rýžový puding, to je celá plechovka jedna porce? A ohřívá se to nějak, nebo se to jí jen tak po studenu? Chutná to jako mléčná rýže?:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Můžeš si to ohřát a nemusíš. Já to jím tak studené a je to dobré. Vcelku mi to připomíná rýži Ravenesberg. Určitě ji vyzkoušej :)

      Delete

Jsem ráda za každý komentář, ale vážení anonymové- zamyslete se a pak teprve pište. Nebo buďte alespoň odvážní a podepište se.