07 August 2013

BRNĚNSKÁ MAGGIE


Hola mis amigos!
Včera  večer jsem maminku vytáhla do Makra a Tesca. V Makru jsem si nasyslila nějaké oříšky, ovoce, avokádo a mandlová mléka. Mé lásky. Ale pravý heart attack jsem zažila, když jsem  objevila úžasnou RŮŽOVOU krabičku na obědy. IN LOVE! Už se těším až ji použiju!
Dnes jsem se po dlouhé době pustila do pečení. A to ne ledajakého- do cheesecakeu podle Mell. První zádrhel byl, že jsem nevěděla v jakém poměru uvařit polentu. Druhý, když jsem zjistila, že mám polenty sotva 3/4 z potřebného množství. No nic, vyřešila jsem to po svém (raději neříkám jak) a povedla se mi i dobrá konzistence. Snad se povede a zítra si na něm i s rodinkou pochutnáme.
A konečně jsem se dokopala vybalit a nafotit obsah veškerých taštiček co jsem si dovezla z Brna, tak konečně uvidíte, s čím že jsem se to celý den vláčela. A že toho teda nebylo málo!

No není roztomilá? A ještě mám jednu podlouhlou v tyrkysové na těstovinky. Plus maminka mi koupila maličkou pánvičku jen a jen pro mě ♥
Tak jo, přece na vás nevyvalím hnedka nějakou supr čupr věcičku hned na začátku ne? :D Strašně ráda si lakuju nehty (když teď vypadají fakt děsně), ale nebaví mě čekat než lak zaschne, protože si do něj vždy rýpnu a udělám rýhu. Chjo. Tak tato parádní věcička by prý měla umět lak ultra rychle vysušit. Tak to jsem opravdu zvědavá!

Ano ano, mističkový maniak hlásí svůj úlovek! Zamilovala jsem se do hranatých talířů, které nám doma bohužel chybí a tak jsem si koupila tento hluboký. Mamce se líbí natolik, že zvažuje o koupi i pro ostatní členy rodiny a dokonce i o plytkých do setu. Hurá!
A kdo by odolal tomuto roztomiloučkému puntíkovanému hrníčku. Já tedy rozhodně ne! Už v zimě když jsem kamarádce kupovala k Vánocům hrníček přesně s takovýmto motivem, rvalo mi srdce jí ho dát, protože jsem se do něj zamilovala. Ach Maggie, ty sobče sobecká. Ale nebojte, kamarádka svůj dárek dostala a já se raduju z tohoto talířku jak malé děcko.
No a taštička KEEP CALM tam nemohla přeci zůstat. Miluju britskou vlajku a KC nápisy, tak bych byla blázen ji tam nechat. Sice nevím jak ji využiji, ale to už je detail. Hlavně že je moje.

A teď trošku soukromý pohled na mé nové spoďárky. Byla akce na tři kusy za jakousi úžasnou cenu. Toš nekupte to.  Ale podprsenku po které jsem šla jako tygr po své kořisti neměli. Hajzlíci. A to bych ji tak nutně potřebovala.
Malou radostí je tato (ne)podprsenka ze Stradivariuse. S Mell jsme ráno chodily kolem stojanu a pořád dokolečka vybíraly a vybíraly. Nemohly jsme se rozhodnout, jestli si nějakou vzít nebo ne, tak jsme obchod opustily bez úlovku. Ale na poslední chvíli jsme se vrátily a s úsměvem na rtech a papírovou taštičkou v ruce jsme pelášily na vlak. Jo, skvělá taktika nechat něco na poslední chvíli :D

Tak přesně takovéto blbůstky nakupuju nejradši. Kuličkovač z Tescomy zůstal na chalupě, tak proč nepřivézt další domů? A ještě jako bonus vykrajovač jádřinců a škrabka na slupky. Mamka málem padla. Ale vyžehlila jsem si to u ní, když jsem jí předala uzavíratelné sáčky co chtěla přivézt. Takže spokojenost na obou stranách.

Pokud vás to zajímá, budeme s Mell dvojčata. Ona objevila skvělý nátělník s tygrem a já se musela hned opakovat. No jo, to bych nebyla já. Ale když on je táááák fešný. Wráu! :D
A naopak sukýnku by Mell jen tak přešla. Když jsem ji uviděla, okamžitě jsem jí ji zanesla do kabinky. No láska na první pohled z obou stran.  

No a obsah této skvělé taštičky si ukážeme někdy jindy. Není toho moc, ale ráda Vás napínám.

Tak hezký večer a neuvalte na mě za takový podlý závěr nějakou kletbu. Maggie :)

16 komentářů:

  1. Pekné veci! A to tielko je fakt božie!

    sunrise-e.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. To tilko s tygrem je nadherne :-P kulickovac nevedu nez bych vykrajela cely meloun rac vemu lzici :-D a tez mi dela radost nakup nadbi vetsinou ulovky z ikei :-D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ono to trvali pravdu jen chvilku ho takto nakuličkovat :)
      Ikea vede, vždy se tam něco najde

      Delete
  3. Ta krabička je úúžasná. Brala bych ji v mojí oblíbený černý barvě. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak to tě drahoušku zklamu :D ale mohla bys ji nějak polepit ;)

      Delete
  4. Ta krabička i talíře jsou nádherný! :)
    A na ten cheesecake se taky chystám, vypadá boožsky :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Do toho talířku jsem se úplně zamilovala! Ještě že tam k němu neměli i ten hrníček, jinak bych asi neodolala :D
      Jo, už se úplně těším až ho nakrojím :)

      Delete
  5. Ta plastová nádoba na začátku je dokonalá :) Kde jsi ji koupila? :) Všechny ty fotky vypadají skvěle :) Chtěla bych mít takovou mámu :D :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jé, já nenapsala že je z Tesca :D
      No, jak v čem je skvělá. Ale i tak ji mám moc ráda :)

      Delete
  6. všechno vypadá úplně skvěle! :D :) ta věcička na zaschnutí laku by se mi taky hodila, nesnáším to čekání a pak když na něco sáhnu a celý je to v háji :D :D
    ty kuličky z melounu jsem obdivovala minule, kolik ten "kuličkovač" stál? :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. V Tescomě tuším nějakých 44 a tato sada ani nevím kolik (tuším že do 60KČ) :)

      Delete
  7. prosím kde jsi zakoupila tu misku růžovou? jsem z brna, tak bych si pro ni zajela ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jakou misku? To je prosím pěkně krabička :D A nekupovala jsem ji v Brně, ale při nákupu s mamkou v Tescu

      Delete
  8. ta růžová krabička je k sežrání ! ♥
    máš krásné povlečení :)

    ReplyDelete

Jsem ráda za každý komentář, ale vážení anonymové- zamyslete se a pak teprve pište. Nebo buďte alespoň odvážní a podepište se.