27 August 2013

Everything that kills me makes me feel alive

Uh, krásný deštivý večer všem! 

Včerejší vážení mě zklamalo. Žádný posun ani nahoru, ani dolů. Takže makáme dál. Bříško mě včera pěkně potrápilo, ale dnes už je to lepší.
Škoda že to samé nemohu říct o tom zubu. Moc jsem s ním nepochodila. Minulý rok jsem s ním měla problém- vypadla mi plomba, má zubařka tam nebyla, tak jsem šla za zaskakující, ta mi ho pouze zaplnila cementem a když jsem šla o týden později k mé na plombu, čekalo mě nemilé překvapení. Zoubek odumřel. Skvělé. Když jsem k ní tedy přišla včera ráno, plomba byla na svém místě, tak uoudila, že to může být tou změnou počasí, ale stejně mi ho "navrtala" a v pátek jdu znovu. Takže momentálně chodím s dírou v zubu, naříkám když mi tam zapadne nějaký ostrý kousek (och, moje milované oříšky!) a dopuju se Brufenama.

Nomnom máslíčko z Tesca! V extraoříškové kaši bylo naprosto skvělé! Večer jsem nasypala Jordan´s oříškové musli do misky, zalila mandlovým mlékem, přisypala sekané oříšky a nechala přes noc v ledničce. Ráno přelila do kastrůlku, povařila a ke konci vaření přidala ještě jednu lžíci musli a lžičku oříškové kávy. Sakra povedený experiment <3


Poslední dobou zjišťuji, že se mi strašně změnily chutě. Začínají mi chutnat věci, co jsem dřív nesnášela. Nedávno to byly tvarůžky a hermelín, včera to byly vejce natvrdo. A tak vznikla včera večer tato dobrota:
Zeleninový salát z okurky, mrkví, rajčat a avokáda, kozí sýr, vařejné vejce a nějaké to pečivo. Řeknu vám, nechápu jak jsem mohla vejce natvrdo nesnášet. Divné :D


Nedávno jsme udělali velký nálet na Lidl. Celozrnný chléb s Pic Frisch pomazánkovým máslem, máslem a 95%ní šunkou, syrovátkový sýr (je opravdu skvělý!) a zeleninku snad poznáte. V misce se ukrývá dušená cuketa,okurka a avokádo s edamame. 

Dnešní rychloakce. Nechtěla jsem riskovat segedin, tak vznikla tato dobrota. Rýžové nudle, kuřecí maso, cuketa a rajčátka podlité kokosovým mlékem. Tleskám si :)

Konečně jsem odzkoušela odstraňovač jádřinců! A taky znovu zabořila lžičku do toho skvělého a božského nebe <3

Jak tak koukám, tak dnes trochu více slaných jídel. Ale nebojte, příště si to hezky zase osladíme.

Zítra se prý zase vážím. Uch. Bojím se a ani nevím proč. Nervičky začínají pracovat :/
Ale to možná i bude tím, že se zase potkám s Bloss /Mell/. Cho cho. Konečně jí předám kryt co jsme si spolu objednaly, zajdem spolu na kafe (nebo dvě?) a taky někam na obídek. Snad se počasí trochu udobří a aspoň přestane pršet.

Taky už s hrůzou odpočítáváte dny do začátku školy? Já tedy ano! Ale doufám, že škola mě natolik zaměstná, abych přestala přemýšlet nad kravinama a tak celkově mi to nějak pomohlo.

Maggs :)


28 komentářů:

  1. Taky jsem se zubama natrápila, tak snad to bude v pohodě, bolest zubů je nejhorší :/
    Jinak, nechci vrtat, ale já se ani nedivím že nepřibíráš. I já mám větší porce a to udržuju. Musíš přidat a to dost. Měj se hezky :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ne v pohodě. Je to prostě tvůj názor. Ale třeba taky nezveřejňuju, že po té první slané fotce následovala další kaiserka s máslem a vajíčkem, dnes tam byl taky nějaký chlebík navíc a po obědě sladká tečka. Ale ano, chce to ty porce ještě zvětšit :)

      Delete
    2. Eva: A ty máš nějaký blog?

      Delete
    3. Anonymous: Ne nemám, proč?

      Delete
    4. Že bych ráda viděla vaše porce :) Možná si vás špatně spojuju, ale nebyla jste někdy na blogu Michelle Ml Lou?

      Delete
    5. Tak hlásím, že ranní vážení sklidilo úspěch. A velký! :)

      Delete
    6. Ne takový blog neznám. Spojuješ si mě špatně, nikdy jsem žádný blog neměla (nepočítám takové ty blogísky v 11letech :D) a málokdy něco komentuji ;)

      Gratuluju!! :) hlavně z toho měj radost :))

      Delete
    7. ty nas proste klames o tom co jes?

      Delete
    8. A to jako myslíš jak? Není snad moje povinnost tady zveřejňovat každý kousek jídla co sním a ne všechno fotím

      Delete
  2. No ja u zubare nebyla asi od 1 tridy ale uz se tam chystam :-D :-\ toho vazeni je mi lito..musis jist vic, zkus pridat vic tuku a nevymlouvej se ze jich mas dost protoze asi nemas kdyz to nejde hore ;-) :-* nemyslim to zle jen ti chci dodat podporu, vis ze jsenm taky v pribiraci fazi :-) krasne jidla a to je tvuj fotojidenicek?

    ReplyDelete
    Replies
    1. No...fotojídelníček.. Spíš takové střípky z něj :)

      Delete
  3. Když se podívám na třetí fotku odspodu, je tam příliš zeleniny.. teda zelenina je fajn :D, ale aby ses jí moc nezaplňovala, když nemá skoro žádnou kalorickou hodnotu...
    Ale třeba ta porce nudlí se mi líbí (i když nevím, jak je velký talíř, že :D)..
    Mrzí mě, že vážení zklamalo :/ Ale ty to zvládneš. Musíš!
    Celodenní jídelníček sem asi napsat nechceš, viď?
    Ani svou váhu, jak jsem si všimla.. nedivím se ti :D určitě by někdo rýpal. Řekneš alespoň, kolik kilo potřebuješ přibrat?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zkus se podívat na IG, tam ten talíř možná ještě párkrát zahlédneš :D
      Ani ne. Rýpalové by se určitě našli (a to obzvlášť by se chytali za slovíčka :D). Řekněme, že potřebuju přibrat hodně. Takže minimálně tolik jak se povedlo Bloss :)

      Delete
  4. Máš moc pěkné fotky. :) Chápu, že máš teď z vážení nervy, já každý týden taky, protože jsem pár deka nad hraniční váhou a pořád to ne a ne nahoru, i když je fakt, že já s jídlem pořád mám potíže a nesním toho až tolik, ale stejně... Každopádně přidat musíme obě, když nám ta kila nahoru nejdou, ačkoliv sama dobře vím, jak lehko se to řekne, ale hůř udělá, nicméně podle mě máš krásně nakročeno, jde ti to dobře! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jsi zlatíčko Jani :)
      Ano, obě dvě se do toho musíme pořádně opřít a zabojovat o lepší zítřky a štěstí :) A určitě to zvládnem :)

      Delete
  5. ty sa stale stazujes ze nepriberas a pritom jes malicke porcie, ved sa liecis z anorexie preboha.... nestazuj sa kazdy den ake mas nervy ked sa nevies najest ,vidis z predchadzajucih komentarov kazda ti radi jest viac a neviem co a ty nie a nie, tak neziadaj nas o pmooc

    ReplyDelete
    Replies
    1. A četla sis že jsem přibrala? A že si pořád stěžuju? Kde prosímtě? Jestli hodláš psát takovéto věci bez předchozího uvážení slov, raději si ty slova šetři pro někoho jiného

      Delete
    2. kazdy jeden prispevok zacinas ako sa snaziis, ako si davas viac o 5 gramov alebo prihodis o 1 ubohu lyzicku viac musli, takto nikdy nepriberes, keby si naozaj chcela tak jes uplne inak, ale ok chapem ta si chora,len potom nepis ze sa chces vyliecit

      Delete
    3. Že to nevidím v těch příspěvcích. Fajn, ale jestli chceš rýpat, prosím. Mě tímto nerozhodíš. Když už, tak buď přesná. Upřímně, nic nevážím, tak nevím kde jsi vzala těch 5 gramů. A lžičku? LŽÍCI- nauč se zlatíčko číst. A jestli ti tak moc vadí co zde píši, mám pro tebe jednoduché řešení- nechoď sem. Je to můj blog, moje příspěvky, moje názory, můj příběh. Pokud to ještě někomu vadí, tak ať se klidně ozve, ale jestli jsi jediná, asi bude chyba na tvé straně.

      Delete
    4. takto sa ale nikdy neuzdravis...

      Delete
    5. Já si myslím, že Maggie dělá velké pokroky! Za poslední dobu rozhodně!! Tak prosím, hlavně do ní takhle neryjte. Je to pěkně hnusné, když si to musíte číst a FAKT SE SNAŽÍTE vyléčit a pak si přečtete v komentářích, že se vlastně prý vůbec nesnažíte.

      Delete
    6. Děkuju Blossí :) Nejvíc pravdu naserou takové ty komentáře, ve kterých se dozvíš, že oni vlastně ví líp co děláš než to víš ty sám

      Delete
  6. Ze zeleniny nepriberes zlaticko:) taky mi připadá, že je to jen takovej pseudoboj. Zkus logicky popřemýšlet; ze zeleninové salátu na večeři se obyčejně hubne. Kdyby jsi chtěla tak strašně pribrat jak tady pises, tak si dej mezi jídly třeba nutridrink...Achjo, sakra zaber!!! Tvy rodiče se trápí a ty se divis že je z toho tvoje máma na prášky?! Snažíme se ti pomoct, tak se aspoň zdravě naštvi a ukaž jak se umis pořádně najíst!!! Z jídla co jsem davas nevidím žádnou změnu, ale je to tvůj život. A jestli daš raději přednost možnosti nemít děti, vydávající vlasy a to jaká tvoje nemoc způsobuje tvým milovaným starosti, tak prosím. Sakra holka, snaz se!!!!!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Achjo, četla sis předchozí komentáře? Přibrala jsem, tak asi jím dostatečně... Nefotím každé jídlo co sním! Třeba ty večeře je jen část... A nutridrink- hnus velebnosti! To si radši dám čokoládu nebo Pb a aspoň si pochutnám

      Delete
    2. Poslyš, víš ty vůbec, co je anorexie za svinstvo? Kdyby to bylo tak sakra jednoduchý, jak si vy anonymové představujete, tak by po světě neběhalo tolik nemocných a zoufalých holek. Maggie se snaží a je to podle mě dost vidět, já byla v léčebnách a nesnažení se jsem viděla u holek, co tam byly se mnou a vypadalo to ÚPLNĚ jinak, tak jí laskavě nechte být, když sami nic nechápete. Neumíte si představit, jaký je to boj a i kdyby Maggie přidala jen lžičku müsli, tak je to pokrok a ten se cení, navíc by si asi těžko zakládala blog a svěřovala se tady, kdyby jí bylo úplně ukradené, jak jí. A ne, nesnažíte se jí pomoct, tímhle jí jen srážíte na dno, pomoc si představuji trošku jinak. Nechápu, jak si tuhle slečnu můžete brát do pusy, když sami netušíte ani trošku, o čem tu je řeč.
      Jo a Nutridrinky? Zkoušela jsem je a je to nechutnost, raději je ochutnej sama a pak je doporučuj, to tě chci vidět.

      Delete
    3. Janičko, tady se nemá cenu rozčilovat. Někdy bych jim přála, aby si zkusili, jak zákeřná a strašná nemoc to je, ale pak si uvědomím, že ani největšímu nepříteli bych toto nepřála.

      Delete
  7. Všechno to vypadá krásně :) Dostala jsem chuť na vajíčka :D
    Neposlouchej ty, co nechápou, je to tak zbytečné... Nikdy nedokážou pochopit, co všechno tahle nemoc znamená. Nikdy necítili ten pocit, když se najíš víc než chceš a přijdou výčitky. Úplně nenávidím větu: "Já bych to z tebe vytřískala!" nebo "Ubližuješ nám všem." Nauč se to ignorovat, bude tě to jen srážet dolů a přivolávat další deprese...
    Vlastně tě strašně obdivuju. Jsi hrozně statečná, dokážeš se s tím poprat sama. Není to růžové a i přesto se pořád snažíš... Prosím, vydrž to :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Míďo, děkuji moc :)
      Už i Bloss mi říkala, že reaguju s nějak moc velkým klidem. To jsem se asi naučila při "hádkách" ve škole a argumentování se sestřičkou :D
      Jo, ty věty taky nesnáším! A ještě: "Nažer se, vypadáš bídně" nebo "No tys toho teda snědla". Fuuu, klídek, kafčo a je hned líp :)
      Pokud budu mít i stále vás, kteří mi píšou tak krásné komentáře, tak určitě vydržím. :)

      Delete

Jsem ráda za každý komentář, ale vážení anonymové- zamyslete se a pak teprve pište. Nebo buďte alespoň odvážní a podepište se.