16 August 2013

LITTLE PARTY NEVER KILLED NOBODY

Aneb Maggie vyráží pařit s třídou ze základky.
Minulý rok jsem si to užila, tak snad se to povede i letos. Netuším, kolik se nás sejde, ale jede aspoň pět holek, tak drbáníčko bude zajištěné. Tentokrát se budu trochu více krotit... radši. :D Ale i tak si to hodlám užít naplno. Přeci jen mě znají úplně jinou a hodlám se takovou znovu stát. Tak mi držtě pěsti, abych se vám v pořádku vrátila.


Taková pohodovka na cesty. To mi připomíná cestu z Brna s Melounkem a naše "trsání" v sedě :D


Chtěli jste fotky z focení, tak tady máte jednu další. Původně nás byly jen čtyři plánované nevěsty na focení, ale šikovný pan majitel salonu s šaty dovezl i nějaké navíc, tak svatební róbu oblékly i slečna fotografka, její asistentka, vizážistka a slečna co přivezla holubice. Co říct, všechny jsme byly uchváceny.

Včerejší skvělá snídaně- bílý jogurt, Jordan´s muesli, broskvový pudink, nektarinky a arašídové máslíčko. Mňamózní!


Na Asku mi přišel velmi inteligentní "dotaz" ohledně mého oběda z TÉTO fotky. A než abych se rozčilovala, udělala jsem takové malé porovnání, jak vypadá jedna a ta samá porce na třech různých talířích. I mě výsledek kupodivu udivil. Takže je fakt rozdíl cpát si pidi porci do pidi misky, pidi porci do velké misky a normální porci do obr misky :D


Jeden detailní záběr. Nudle z M&S s cuketou, rajčaty, avokádem, edamame a chilli omáčkou. Dokonalost. Bála jsem se tam dát to avokádo, aby nebylo rozmašírované, ale zůstalo ve stejném stavu jak putovalo na pánvičku.

Pokud si myslíte, že tento koláč je z cukety, máte pravdu! Tentokrát to ovšem nebylo nic světoborného, takže recept nečekejte, protože péct znovu ho asi nebudu. Bylo na mě moc mokré, ale chuťově se to dalo přetrpět, protože tam byla spousta oříšků a ten karamelový topping navrchu :D

Dnešní snídaně- Bílý jogurt, Jordan´s ovocné muesli, nektarinka, švestky, zmražený banán a arašídové máslo.

A od jídla znovu k mým otravným kecům.

Mell mě poprosila o pár typů na filmy, tak tady jsou:
  • Já padouch
  • Navždy spolu
  • 21 Jump Street
  • Sinister (skvělý horror)
  • Tupíři
  • Hunger Games
Pokud ovšem dámy stahujete filmy jen kvůli chlapům (což dělám já), tak si najděte filmy s Chaningem Tatum. Je k sežrání <3

A nebo raději seriály? Mé nejoblíbenější:
  • Arrow  <3
  • Pretty Little Liars
  • Ameican Horror Story
  • Mysfits
  • Hranice nemožného
 Možná o mě až do neděle neuslyšíte. Teda spíše opravdu neuslyšíte ani se nedočtete. Po "slučáku" zamířím na naši venkovskou chaloupku, kde asi ještě stále nesprovoznili WIFI a pokud to výjde, tak se podívám do Brna, kde bych chtěla doplnit zásobu Chai a dalších mojich "blbovinek" bez kterých se snad už ani neobejdu.

Tak si kráně užívejte tento den a pozitivně se nalaďte na víkend.
Maggie :)

12 komentářů:

  1. Ta fotka je nádherná ! :)

    gabulka-lovelygirl.blogspot.cz

    ReplyDelete
  2. mňamka ! a PLL,AHS,Fringe a Misfits patria aj medzi moje najobľúbenejšie :)

    ReplyDelete
  3. taky jsme měli jet, ale padlo to:(
    krásný fotky!

    ReplyDelete
  4. vypadáte na té první fotce úchvatně! :)
    Tatum je nejvíc sexy guy pod sluncem! <3 :D už od Let´s dance!
    Hranice nemožného jsem sledovala pouze ze začátku, pak to na mě začalo být hodně moc nereálný... (ovšem čas od času se na toho týpka z O.C. taky kouknu, vypadá furt dobře. :D)

    užij si to na slučáku a pokud ti to vyjde, tak i v Brně. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jo! Úplně ho žeru. Takového chlapa bych potřebovala a to nutně :D
      Děkuji, snad všecko klapne :)

      Delete
  5. :) tyjo a která jsi ty kočko? :P Opět jsi nezklamala se skvělými fotkami :P a za ty tipy dííík :P Já sleduju vampire diaries ale ted mají nějakou pauzu :/ a prety little l. jsem mrkla na první díl a moc mě to nenadchlo :D klasika.. co bych čekala od prvního dílu, tak zkusím další :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. Vpravo od slečny uprostřed (ta co stojí za pánem) :)
      Určitě zkus v PLL pokračovat, jsou tam velmi fešní mladíci :D

      Delete
  6. Joóóóóóo a hlavně!!!!!! TU PÁRTY SI UŽÍÍÍJ NAPLNO! :) JSME MLADÍ A MUSÍME SI UŽÍVAT :P

    ReplyDelete
  7. Wow,ta fotka je nádherná,všechny šatičky jsou boží ! :)
    Užij si párty :) krásné fotky.

    ReplyDelete
  8. děkuju za tipy na filmy i seriály:)
    ty porce jsou zajímavé :D
    miluju tvoje fotky jídla a hlavně to roztékající arašídové máslo ♥ ohříváš ho v mikrovlnce?

    ReplyDelete
  9. Fotky jsou krásný jako vždycky :) Dostala jsem chuť úplně na všechno :) Taky asi zkusím zapojit to arašídové máslo - pod tíhou všech těch krásných fotek, co se na mě valí ze všech stran nejde nepodlehnout :D Krása :)

    ReplyDelete
  10. Cuketový koláč vypadá skvěle.
    Na fotce vypadáte úžasně. Já chci taky takový šaty... :D

    Já jsem spíš seriálová, sleduju jich hrozně moc. :/ :D

    ReplyDelete

Jsem ráda za každý komentář, ale vážení anonymové- zamyslete se a pak teprve pište. Nebo buďte alespoň odvážní a podepište se.