11 August 2013

PHOTOweek

Tento týden strašně rychle utekl. Příjde mi to jako včera co tady se mnou byla Mell. Ale není. Místo ní mi mou postel okupuje pes (to jste určitě chtělo vědět).

Byl to týden plný změn, osamostatnění a zodpovědnosti. Uvidíme jak moc se mi zadařilo. Snad všechno bude v pořádku.

Co za články by jste tady uvítali? Občas sem možná hodím nějaký recept, ale dál mě nic nenapadá. Máte nějaké speciální přání nebo nápad? Sem s ním! :)

 Slečna Melounová nenápadně fotí delikátní polévku/ fotka alá záviďte nám naše nakoupené věci/
pohoda ve vlaku a snaha o úsměv/ kdo by neměl rád teplé toasty s arašídovým máslem a banánem


 První pokus o bagely -> před pečením/ výborná buchta z dýně hokkaido/
Maggie pekla a sama snědla cheesecake/ bagelíky po upečení -> jsem dobrá :D


Naše úroda cherry rajčátek- lepší jak ty kupované/ zeleninový salát, kuřecí špalíčky a falafel placky&kuličky/
toasty s PB a banánem opět na scéně a nejlepší jogurt s nejlepším musli/ kuskus s našimi rajčátky, Šmakounem a chilli omáčkou

Dvě z mnoha dýní na naší zahrádce/ večer u Pretty Little Liars s cheeecakem a Chai Latte z mandlového mléka/
bonbónky od sestřiného přítele/ nejskvělejší rizoto z hokkaido
Ten pes snad nikdy mou postel neopustí/ kde se vás tady najednou tolik vzalo? :D Moc děkuju ;)/
rostou nám i ostružiny/ plán na dnešní večer -:teď už prázdný kelímek od zmrzliny a The Lying Game

That´s all folks :)
Loučí se s vámi mrzutá Mangová Maggie ;)

9 komentářů:

  1. Já mám nejraději tady ty deníčkové příspěvky, takže určitě i nadále piš o sobě, svých zážitcích. V záložce o sobě jsi psala, že bojuješ s PPP, tak určitě přijde vhod i článek o tom, jak se ti daří, jaké jsou tvé pocity apod. Ku příklad zrovna tvá kamarádka Mell o tom často informuje čtenáře, tak bys nám taky mohla povědět, jak jsi na tom. :))
    A krom toho určitě uvítám i ty receptíky. Těch není nikdy dost! :P

    ReplyDelete
  2. Cheesecake miluju prostě <3 a pretty little liars!

    ReplyDelete
  3. fantastický random Majdičko :)

    ReplyDelete
  4. daj prosim recept na cheescake :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Najdeš ho u Mell, ale pokud jí to nebude vadit, dám ho i sem ;)

      Delete
  5. taky jsem pekla bagely a povedly se mi :D jsou fakt výborné !:)

    ReplyDelete
  6. Pěkný fotky :)

    gabulka-lovelygirl.blogspot.cz

    ReplyDelete
  7. Skvele fotoclanky :-P vystizne a skvele foto ;-)

    ReplyDelete

Jsem ráda za každý komentář, ale vážení anonymové- zamyslete se a pak teprve pište. Nebo buďte alespoň odvážní a podepište se.