25 August 2013

PHOTOweek

Týden se nám s týdnem sešel a je tady zatím pravidelný PHOTOweek

Byl to nenáročný týden plný pozitivních změn, ale o tom až na konci článku

 

  •  Stal se ze mě máslíčkový maniak (ano, ještě větší a to když jsem ochutnala miláčka z Tesca- a to jsem ještě neměla to Lidlovské)
  • Maggie dělala BeBe střechu. Škoda že se sežrala snědla tak rychle
  • Hokus pokus, aneb zapečený květák s uzeným a bramborem
  • Amyce, naše malá ďáblice
  • Stále rostou lesní jahůdky
  • Jó broskve zrály, kyselý broskve zrály
  • Snídanění na chalupě
  • Jsem to ale kuchařinka! Něco jako hodně falešné těstoviny carbonara s cuketkou a kukuřicí
  • Pekly jsme s babičkou na chaloupce
  • Konečně snad budu zase brunetka!
  • Malá dračice v akci
  • Kafíčková snídaně- objev za všecky prachy
  • Nedělní oběd s rodinkou na chalupě. Dobře jsem si navařila :D


Určitě Vás potěší, že se mi daří dobře. Ještě aby ne. Vyvařuju dobroty, občas jsem sice pokárána že jsem mohla něco udělat jinak, ale abyste si ase nemysleli- vždy to bylo jedlé (pro mě přímo delikátní!). Porce zvětšuju, výčitky snižuju. Snad se to pozitivně projeví zítra. Ikdyž začínám mít podezření, že "střevní potíže" si mě zásadně vyhledávají v neděli. Sviňuchy! Obávám se, aby to nemělo co dočinění s mléčnými výrobky. Uvidíme. 

Víkend byl suprový. Byla jsem jako obvykle na chalupě. Naši jeli v sobotu něco vyzvednout do Hradiště, tak mi maminka dovezla miláčka z Tesca, úžasnou oříškovou kávičku a taky mandlové mléko
Díky těmto třem věcem jsem měla extra úžasnou ultraoříškovou snídani! Ale tu vám ještě neukážu :D A jelikož večer předtím přijela sestra i s přítelem, nedělní oběd byl jasný- knedlo, zelo kuře. Nechci se chvástat, ale mohla bych se vdávat. Kdo si mě chce vzít?

Zítra se chystám k mé milé paní zubařce. Bude to nečekaná návštěva, protože mi nejspíš vypadla plomba. Bolí to jak... Řekněme že to prostě bolí hodně, nebudeme tady vulgární.

Zvažuju jestli se mám vydržet na American Horror Story co dnes dávají. Minulý týden byl dost zajímavý díl, tak jsem zvědavá co bude dál, ale za tento víkend jsem toho moc nenaspala, tak nejspíš vytuhnu :D Uvidíme, uvidíme :)

Každopádně držte zítra pěsti celé ráno, aby na váze byl pozitivní nárust a taky ať nemusím celý den srkat smoothie brčkem :D

S bolavým úsměvem Maggie :)




10 komentářů:

  1. Jsi šikulka!:)
    Moc ti držím pěsti,vše je na dobré cestě a taky to dobře dopadne. Uvidíš!;)

    ReplyDelete
  2. koukám, že taky máte krásný broskve !!! :D my už ty naše všechny snědli doma ×)

    ReplyDelete
  3. Delas mi radost :-* sikula, zitra na tebe budu myslet Maggie, hlavne se ozvi jak jsi dopadla :-* to vazeni mas povinne po domluve s mamkiu nebo u lekare? Ja valim spat zitra vztavam na brigadu tak dobrouuuu

    ReplyDelete
  4. Já se nedivím se tak rychle snědla :D U nás nikdy nemá delší trvanlivost jak půl dne :D

    ReplyDelete
  5. Bude to v pohodě, neboj :) taky sem zubaře zvládla :) jinak jestli jsou je jeden den v tydnu, tak je to spíš stresem :/

    ReplyDelete
  6. Jsi na dobré cestě ! :) No to mi připomělo, že bych měla jít na kontrolu k zubařce :D naštěstí nemám žádné problémy se zuby. Takže tam jsem vždycky ani né 5 minut :D

    ReplyDelete
  7. Mňam, ta střecha^^.
    American Horror Story je boží seriál, ale jen první série.. a jen v původním znění. :D

    Jinak výborný... pokračuj. :)

    ReplyDelete
  8. Takové mixované články mám nejraději :))
    Hrozně Ti závidím pejska, já už dlouho toužim po šedé měkoučké a kulaťoučké kočičce,ale dost cestujeme a neměl by ji kdo hlídat :(...
    Strašně se mi líbí bábovková fotka, miluju bábovku, hlavně když ji udělá babička s brusinkama :D
    Jinak Magdalenko, moc Ti držím palce, jistě se všechno obrací k lepšímu, zvládneš cokoliv, člověk je silný víc, než o sobě ví :)*

    ReplyDelete

Jsem ráda za každý komentář, ale vážení anonymové- zamyslete se a pak teprve pište. Nebo buďte alespoň odvážní a podepište se.