09 August 2013

TO BUY II.- MAGGIE IN SPENCERLAND

Good morning sunshine! 
Namíchla jsem vás když jste se nedozvěděli co se skrývá v tajemné taštičce Marks&Spencer? Doufám že ne.  Není to žádný nijak extra velký nákup, ale myslím, že zakoupené drobnůstky se u mě v kuchyni rozhodně využijí a třeba pro ně při další návštěvě zavítám znovu.

Včera jsem hned ráno nakrojila cheesecake a ummm. Mňamka. Dokonce chutnal i taťkovi a to už je co říct. Ale příště přidám trochu víc skořice, PB a trošku vanilkového aroma.
Už hooodně dlouho mám pro vás připravený článek o sojových jogurtech, ale zrovna tento týden mi milá paní prodavačka ukázala v katalogu jeden po kterém jsem pokukovala na internetu, tak až i ten okusím, článek bude :) A to bude asi dost brzo, protože pro něj za chvíli vyrážím.



Nažhavte své chuťové buňky a následně i nákupní seznamy s peněženkami, protože začínáme!

Tyto dva balíčky nejsou u mě žádní nováčci. Tedy alespoň jeden z nich. Tenké hnízda už jsem doma měla a Mell si prý brává ty druhé, tak jsem přihodila do košíku i je. Už se těším až si z nich něco uvařím, protože jsou mé oblíbené a je z nich nejskvělejší čína.

Po těchto zlatíčkách jsem šla jak babka kauflanďačka po slevě! A měli je! Jsou naprosto výtečné, sice při prvním ochutnání trošku zvláštní, ale pak už je to vcelku závislost. Teď opravdu lituju, že jsem si nevzala víc balíčků. Vedle ještě měli směs hrášek a wasabi, tak možná i ty příště ukořistím.

Kokosové mléko používám už dlouho, takže to putovalo do mého košíku okamžitě. Nejraději ho mám s kuřecím masem,cuketou,kukuřicí, občas přidám i kari a tadá- skvělá směs k rýži nebo těstovinám. Ale plánuji ho použít i při pečení nebo vaření kaší.
Druhá plechovečka je pro mě nováčkem. Netuším jakou chuť od tohoto rýžového pudinku můžu očekávat, ale už se těším až to zjistím. Čekejte že dám vědět :D

Moje smrt! A věřím že smrt i ostatních milovníků arašídového máslíčka (viď Mell :D). Opravdu dokonalost! I když zmrzlina domů doputovala ve stavu vhodnému ke konzumaci brčkem jako milkshake, byla opravdu skvělá. Mě chutí připomínala tyčinku Snickers :D Ty kousky arašídů tam! Takže milovníci PB- valte pro ni a to hned ve velkém balení a když koupíte druhé, máte na něj slevu. Teď si opravdu připadám jak důchodkyně co jde po slevách :D

 Tak doufám že jsem vás alespoň trošku navnadila na útok do M&S a já se pádím posilnit na nálet do zdravé výživy. Přejte mé peněžence hodně štěstí.

Mějte se,Maggie :*

10 komentářů:

  1. nádherné nákupy! Zrovna včera jsem měla kaši s kokosovým mlékem.. bude článek, byla to lahoda! :D
    A ta zmrzlina? To mě zabije!! Ach!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Óóóó, tak tu kaši určitě někdy vyzkouším!
      Jo, zmrzka je zabiják :D A i ty ostatní příchutě nevypadaly k zahození :D

      Delete
  2. Wow.. Těším se na další návštěvu M&S, protože už teď vím, co si koupím :D Ta hnízda zkusím určitě, kokosové mléko jakbysmet a zmrzlina? Klidně bych se tam o ni poprala :D :) Díky za skvělé tipy :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nemáš za co :) Já už plánuji co nakoupím příště, protože spoustu věcí nad kterýma jsem váhala jsem tam nechala a teď toho lituju :)

      Delete
  3. U nas v M&S prodavaji jen obleceni a kosmetiku fnuk:( ta zmrzlina musi byt dokonala ^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak to je smůla. Ale určitě až narazíš na nějaký M&S kde mají i potraviny, vykup ho ;)

      Delete
  4. zbožnuju jídlo v M@S. slintám už jenom nad tima regálama !!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Vždycky když na něco narazím, tak se tam skoro roztékám blahy a vzdychám radostí, až se po mě ostatní otáčejí :D

      Delete
  5. mnam samé dobroty, ty fazole musí chutnat skvěle, já miluju všechno kořeněné a výrazné :D

    ReplyDelete
  6. Vidím, že sis zamilovala edamame stejně jako já! :D Jinak až budu příště ve spencerovi, tak vezmu ten pudlík :D Když už mi v makru přestali prodávat Ravesberger :D

    ReplyDelete

Jsem ráda za každý komentář, ale vážení anonymové- zamyslete se a pak teprve pište. Nebo buďte alespoň odvážní a podepište se.