30 August 2013

Necesitties from Brno

Jsem to ale rychlík, co?

Možná to i bude tím, že jsem dnes neměla co dělat a tak jsem si na vás udělala chviličku času. Určitě vrníte blahy jako můj pes když ho škrabu na bříšku :D

Moc toho není, což?


Mističkový úchyl našel své nevinné oběti. První mističku jsem si vyhlídla u nás v HomeArtu. Ale řekněte- dali byste za mi něco přes 300? Já tedy rozhodně ne! O to víc jsem byla překvapená, když jsem ji v jednom obchůdnu ve Vaňkovce našla za směšný zlomek té vysoké částky. No láska na první pohled. I maminka mi ji schválila.
Johoho, konečně je moje! Pokaždé jsem se po ní v Ikei dívala, ale vždy byla jen v béžové. A včera ji tam konečně měli! Byla jsem nadšená jako malé dítě. Ještě ale nevím jestli náhodou nepoputuje na chaloupku- tam nemám žádnou "svoji".

A v Ikei ještě zůstaneme. Netuším, jestli jsou to květináčky, nebo ozdobné stojánky na svíčky. Ale já je používám ještě pro jiný účel- na tužky! Konečně se mi neválí jen tak po stole, protože ty předchozí "stojánky" či jak se tomu říká nebyly až tak objemné.
Tyto odměrky jsme si vzaly s maminkou po dlouhém zvažování. Něco podobného už doma máme, ale prý se budou hodit. Už si plánuju zabavit tu největší na odměřování Nominy, abych nemusela ráno pípat s váhou jak největší blbeček :D

Tak toto jsem si vůbec, ale opravdu vůbec neplánovala koupit. V Olympii nás zastavila slečna ze Sephory co rozdávala slevy a tak jsem tam mamku zatáhla. Když jsem uviděla Chubby stick, vzpomněla jsem si na Bloss a okamžitě začala zkoušet. Nakonec jsem ukořistila odstín super strawberry. Poslední kousek! Jsem šikulka. Můžu říct, že jsem se zamilovala a jsem ráda že jsem jeho pyšnou majitelkou.

Tak to je konec prvního dílu mé shoppovací mánie. Čekejte ještě další dva- s jídlem a oblečením.

Maggie :)

15 komentářů:

  1. Mám taky strawberry a je parádnííí !! a ty misky ... achich ... <3 :D

    ReplyDelete
  2. Óoo, taky potřebuju další novou mističku. :3
    A tak mě napadá, že bych nějakou mohla koupit sestře ke svátku.. zvláště, když jsem jí tu její oblíbenou trochu rozbila. :D

    ReplyDelete
  3. tie misky z homeart sú dokonaleeeee!! :OO

    ReplyDelete
  4. Ta první miska s tou krajkou!!! Kde že to bydlíš? :D
    mmm a nad Chubby stick taky uvažuji:)
    už se těším na ostatní články ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mističky jsou koupené v Brně jestli ti jde o ně :D

      Delete
  5. Ty mističky jsou skvělé! Já teď pár pěkných sháním, doma moc hezkých nemáme a já si ráda připravím jídlo (hlavně snídaně, müsli a vločky jedou!) do něčeho vkusného, takže až se vypravím do Prahy, tak pravděpodobně proběhnu Ikeu, kde by nějaké za přijatelnou cenu mohly být. Už se na to těším, zatím mám doma jen "svou" bílou a červenou, ale koupím jim sestřičku. :D
    Strawberry jsem taky měla, používala jsem jí hodně minulý rok v tanečních a je super, pochválil mi jí i bratr a to je co říct! :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Určitě do Ikei jdi. Mističek není nikdy dost jak říkám. Horší je to s místem kam je dát.
      Chubbyho jsem si strašně zamilovala <3

      Delete
  6. Všechno bych to brala :D :)
    Hrozně moc se mi líbí ta první mistička, je úplně nádherná :) Z té musejí být snídaně jedna báseň :D :) Tu druhou mám v té béžové a je to moje oblíbená :)
    Jinak ta mistička na ty tužky je strašně krásná, moc se mi líbí :)))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Je úplně dokonalá. Zamilovala jsem se do ní a včerejší snídaně z ní opravdu byla dokonalá :)

      Delete
  7. aaaa ty mističky, taky jsem na ně úchylná! :D
    A Ikea prostě vede, tam bych nejradši utratila vždycky všechny peníze :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak to vítej do klubu mističkových úchylů :D
      No, mamka myslela že mě z Ikei bude muset odvléct násilím :D

      Delete
  8. ty mystičky jsou krásné! taky potřebuju :D

    ReplyDelete
  9. Nebude mi to vadit. Půjč si jakou fotku chceš :)

    ReplyDelete
  10. na ty odměrky jsem koukala! hezké vybavení :)

    ReplyDelete
  11. Panebože :') kdybys tu misku s krajkami ještě někdy někde viděla, zaplatím ti všechno co mám, když mi jí koupíš a pošleš :D přesně tu jsem totiž sestře rozbila někdy v květnu a od té doby hledám jako blázen, ale Praha mi odmítá vyhovět... pekelnost! Jinak, teď pročítám tvé články a držím moc palce v uzdravování, jsi šikovná :)

    ReplyDelete

Jsem ráda za každý komentář, ale vážení anonymové- zamyslete se a pak teprve pište. Nebo buďte alespoň odvážní a podepište se.