02 August 2013

TO BUY I.


Hola hola, vítám vás u mého prvního článku s tipy do vaší zásobičky. Strašně ráda si takovéto články pročítám u ostatních a čerpám z nich inspiraci co kde koupit.
Dnes vám ukáži pár dobrot, co jsem za poslední dobu nakoupila a nesmí mi doma chybět


Tyto těstoviny jsem ukořistila v DMku ve slevách. Chuťově jsou jako každé jiné, ale poměrně rychle se rozvaří kvůli své malé velikosti, tak je musíte hlídat, abyste z nich neměli slepený chomáč jako já posledně. Ale jinak patří k mým oblíbeným.

Chai Latte je přírodní exotický nápoj, který obsahuje skořici, zázvor, muškátový oříšek, černý čaj, mléko a exotické koření.
Ve Švédsku jsem poprvé ochutnala Chai Latte. Láska na první ochutnání. Zádrhel nastal, když jsem obešla veškeré zdravé výživy co tu máme a nikdo ani neměl ponětí co to je. V Praze jsem také nepochodila. A tak jsem se se slečnou Melounovou domluvila, že si tuto dobrůtku objednáme společně.
A udělaly jsme dobře. Hned po otevření se vyvalí příjemně nasládlá vůně, která láká k okamžité přípravě nápoje. Zkoušela jsem ho přidat i do kaše a bylo to výborné. Někde na zahraničních stránkách jej přidávali i do dortů. Za zkoušku to určitě stojí, protože je vynikající.

Toto musli jsem obkukovala v Makru už dlouhou dobu a po velké chvále od Mell jsem jej i koupila. A vůbec toho nelituji. Musli je krásně křupavé a chuťově skvělé. A ty velké kousky oříšků a rozinek…  Už si plánuju vyzkoušet další příchuť.

Tyčinku Chimpanzee můžete koupit v DM nebo v některých zdravých výživách a dokonce i v UGO baru. Jsou to vyráběny čistě z přírodních surovin bez chemie. Vyzkoušela jsem asi čtyři příchutě a nejvíce mi chutnala Chocolate Espresso pro své velké kousky čokolády.

Když už jsem zkusila musli Jordan´s, zakoupila jsem i tyto tyčinky. Tedy spíše maminka si na mě v obchodě vzpomněla. Tyto jsou s příchutí brusinka&jablko a jsou chuťově velice dobré. Lepší než když jsem minulý rok okusila s příchutí borůvky. Trochu sladké, ale dalo se to přežít.

Fitness tyčinky patří k mým oblíbeným. A když se objevily nové příchutě, tato jahodová okamžitě putovala do košíku. Ještě sehnat s cookie&cream

Tyto jsou pro mou milovanou Melounovou ♥ Ale sobecky jsem je vyblýskla
Tyto jogurty nesmí u mě v lednici chybět. Chuťově jsou naprosto výtečné, ale o tom až v dalším článku kdy vám tyto jogurty trochu blíže představím…


9 komentářů:

  1. Ty mas alergii na lactosu?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Protoze furt jis a pijes sojovy veci :))

      Delete
    2. Sojové mléko piju maximálně když jdu někam do kavárny, doma ho nemám :) Ale jogurty střídám, tak si myslím že to až takový problém nebude :)

      Delete
  2. vypadá to všechno moc hezky:)...ale nepsala jsi v minulém článku, že nejíš rozinky? a teď musli s rozinkami?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ano, ale tyto nejsou vůbec takové vysušené a tvrdé, tak mi nevadí

      Delete
    2. Já taky normálně rozinky nejím, ale tyhle jsou fakt parádní! :)

      Delete
  3. škoda, že v tom jordans musli jsou rozinky :/ :D
    Fitness tyčinku cookie&cream jsem si včera koupila v Bille, tak zkus mrknout třeba tam :)
    chai latte bych hrozně chtěla ochutnat, všichni, kdo ho už někdy měli, to strašně chválí :D

    ReplyDelete
  4. Ty jogurty mě zaujaly snad nejvíc, těším se na článek :) Kde se dá objednat to chai? :)

    ReplyDelete

Jsem ráda za každý komentář, ale vážení anonymové- zamyslete se a pak teprve pište. Nebo buďte alespoň odvážní a podepište se.