23 August 2013

Better in time

A to jen díky vám! Tolik úžasných komentářů jsem opravdu nečekala. Moc vám všem děkuji a strašně si vážím vašich názorů a podpory. Jste nekuteční. Nakoplo mě to, že opravdu má cenu bojovat a že to stojí za to. Kvůli vám si snad koupím takovou tu korkovou nástěnku, vytisknu si ty komentáře a přišpendlím je na ni, abych se na ně pořád dívala. Ani nevíte, jak moc to pro mě znamená. Takovou podporu nemám ani od nejlepší kamarádky. A vy mě neznáte, ale přesto dokážete něco tak neskutečného a úžasného. Nedá se ani slovy popsat, jaké pocity jste ve mě svými slovy vyvolali. Jste úžasní, skvělí, nejlepší. Udělali jste mi ohromnou radost. <3



Řekla bych, že dělám pokroky. I když mám tendence dávat své obvyklé porce, zatnu se a přihodím třeba lžíci muesli navíc, máslíčkem už tolik nešetřím a obědy nechávám servírovat mamku. Sice tam na mě uvnitř něco řve, ale zatím ten hlas pokaždé umlčím.
Jo, já to zvládnu. Nesmím ustoupit ani o krok. 

Rodiče jsou mi teď velkou podporou. Nechápu jak jsem to nemohla vidět už dřív. Řekla bych, že se snažím i víc komunikovat s mamčou a teď se zapojil i taťka. Oba jsou naprosto skvělí. Udělali by pro mě první poslední, tak jim sakra musím udělat radost a nepřidělávat problémy.

Ani netušíte, kolik mi dalo práce tuto dobrotu nejprve nafotit a až pak se do ní pustit. To arašídové máslo na mě přímo volalo "Sněz mě, už mě ochutnej". Ale zvládla jsem to a párkrát toho fešáka vyblejskla.


Občas "nechám" i mamku aby něco upekla. Třeba takový tvarohový koláč se švestkami. Nomnom

Říká se, že bez motivace to nejde. A tak jsem si udělala malý seznam odměn. Za každé nové celé číslo na váze nějaká malá odměna. A toto je první z nich. Držte mi palce ať barva chytne dobře a já tady nepochodovala strakatá jako Milka :D

Včera mě dokonce tatínek překvapil když řekl, že by si k obědu dal i tofu. Žasla jsem. A jsem za to moc ráda. A když on se kvůli mě obětuje, tak příští týden mám na seznamu něco s knedlíkem. A docela se i na to těším. Taková malá výzva pro mě.

Dnešní skvělá snídaně- Almond Caffe Latte oatmel! Vlastní vynález troufám si říct. A jak dobroučká byla. Určitě si ji budu vařit častěji <3

Na víkend jedeme zase na chaloupku, tak o mě uslyšíte až v neděli večer. A to snad jen v pozitivním směru.

Ještě jednou děkuji. Jste skvělí a mám vás všechny moc ráda ;)
Maggie


14 komentářů:

  1. to je moc dobře!:) s porcemi se časem určitě vypořádáš, jsi na dobré cestě
    ten koláč se švestkami musel být supr co?:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Je to čím dál tím lepší :)
      Byl! Ale ještě lepší by byl s jahodami nebo borůvkami <3

      Delete
  2. ;-) :-P jsi skvela ;-) jo taky se snazim co nejlepe to jde, taky se hecuju do novych veci, ale jsem na vyborne ceste, uz snim skoro vse :-) uprime jsem si po nabrani zacla pripadat zase tlusta..ale nehubnu:, nesnazim se o to protoze vim ze bych musela zas pribirat znova a to nechci..tesim se az budu jist ve skole a kdekoliv jinde s ostatnimi a nebudou me porad hpnit chute ;-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Děkuju :*
      To je dobře že to tak bereš. Taky se těším až začne škola. Odláká to myšlenky a já spíš pod vypětím podávám výkony/výsledky. Tak snad se to projeví v dobrém světle :)

      Delete
  3. Ty si skvělá :) ze chceš :) mám z tebe radost :*

    ReplyDelete
  4. hned zítra zkouším tu kafovou kaši !!!!!!! :D
    a k té podpoře (zrovna jsem shodou okolností o tom dneska ráno přemýšlela :D) - takhle přes internet je to strašně jednoduché, a hlavně relativně "masivní", kdežto od té nejlepší kamarádky nebo rodičů je to hodně o gestech a podobně, a pokud se to zkombinuje dohromady, tak bych řekla, že nemáš šanci se neuzdravit !!! :DD takže vesele dál :)
    a to s tím, že se přemáháš to vůbec vyfotit, protože už to chceš TAK STRAŠNĚ MOC sníst, to dobře znám :DD

    ReplyDelete
  5. ten pocit když snídaně volá sněz mě, a ty si to chceš ještě odfotit znám :DD
    koláč bych si dala :)
    co to je za máslíčko na té poslední fotce?:)

    ReplyDelete
  6. kávová kaše je dobrota! :)
    a koláč vypadá nádherně
    (ps. arašídové máslo takhle na mě ječí každé ráno)

    ReplyDelete
  7. jsi silná! to zvládneš! :) doufám, že nová barva na vlasy chytla. a koláč vypadá božsky!

    ReplyDelete
  8. Vypadá to všechno nádherně :) Jsi úžasná, moc ti držím palce :)
    Rodiče ti závidím, taky bych chtěla takový přístup...
    Určitě to zvládneš a pak to bude už jenom dobrý :)

    ReplyDelete
  9. Výborně. Jen tak dál. Vážně máš na to, aby jsi to zvládla. :)

    ReplyDelete
  10. Zvládneš to :) A z tvojich receptů jsem si zase poslintala celý notebook :D

    ReplyDelete
  11. Jsem na tvém blogu sice poprvé a čtu první článek, ale stejně ti musím popřát hodně štěstí a silné vůle :) Zvládneš to! :)

    ReplyDelete

Jsem ráda za každý komentář, ale vážení anonymové- zamyslete se a pak teprve pište. Nebo buďte alespoň odvážní a podepište se.