22 July 2013

Shopping in Prague

Minulý týden jsme se s kamarádkou spontálně rozhodly, že si uděláme výlet do Prahy. Původně jsme měly jet jen na jeden den, ale její hodný tatínek nám zapůčil byt a tak jsme si pobyt prodloužily o jeden den.
Co vám budu povídat. Pěkně jsme si zanakupovaly, nožky bolí až do teď, ale stálo to za to. Konečně jsem navštívila Starbucks a povím vám- nutně ho potřebuju v Brně! Jejich sojové mandlové frappucino... LAHODA! Na takový luxus bych si zvykla rychle.
Ale má peněženka asi ne. Nasadila jsem jí pěknou dietku a už je o hodně chudší. Zvědaví co jsem nakoupila? Jdeme na to.




 
Začneme nezáživným nákupem v Marks&Spencer.  Celý obchod byl o hodně větší než jsem zvyklá z Brna. Ale o to lépe. Na doporučení Mell jsem si pořídila topingy (karamelový a malinový). Už se těším jak je budu přidávat na různé snídaňové kaše a tvarohy (řecký jogurt,hrušky a karmelový toping -> LAHODA). Dále jsem neodolala vanilkovému aroma. Jako milovník orientální kuchyně jsem cítila povinost koupit si nudle (obyčejné a rýžové). A taky nesmělo chybět něco malého na zub. Limonády byly ve slevě a chipsy nedávno někdo opěvoval, tak putovaly do košíku také.
Na obrázku bohužel neuvidíte skvělou zmrzlinu s příchutí arašídového másla, pumpkin pies a také banana bread. Doufám, že v Brně bude ono pekařství a zmrzlinky také až se tam příště podívám.

Hned ve čtvrtek jsme navštívily Starbucks v Palladiu. Okusila jsem sojové frappucino s mandlovou příchutí a jako bonus si odnesla parádní hrníček po kterém jsem dlouho toužila. 
Roztomilá srdíčková mistička je z NanuNana a byla ve slevě. Obdivovala jsem ji u Mell a když jsem na ni natrefila, věděla jsem, že musí být moje.
Druhá návštěva Starbucksu proběhla na Václavském náměstí a tentokrát bylo frappucino oříškové. Teď nevím které mi chutnalo více. Asi budu muset Starbucks znovu navštívit a prozkoušet to.

Extra růžovoučké tričko s plameňáky měla zrovna moje kamarádka na sobě, když jsme na něj natrefily v F&F. Dala mi za úkol si ho koupit, protože je děsně pohodlné a taky ve slevě. Tak proč ne?
Zato mikino-svetr z Reservedu s kamínkovým srdíčkem mé peněžence vcelku dost ulevil. Ale když ona to byla láska na první pohled! Původně jsem si ho nechtěla koupit protože cena byla na můj vkus otřesná, ale když jsme se vracely kolem obchůdku zpět, zaběhla jsem si pro něj a nelituji toho.

Nátělník i tepláčky jsou z New Yorkeru. Nátělník mě hned zaujal svým vzorovým potiskem. Strašně mi připomíná stěnu u nás v obýváčku a ornamenty nikdy neurazí. 
Pohodlné tříčtvrťáčky mi udělaly radost. Mají snížený sed a jen tak na efekt našité knoflíčky. Asi už je v životě nesundám.

V M&S probíhal britský týden a strašně mě pobavil tento čokoládový knírek. Bohužel, cestou domů se mi v tom horku trošku roztekl a i v půlce zlomil. Ale byl dobrý, tak pro něj šupejte.
Pokud jste z Prahy, určitě navštivte obchůdek Claire´s. Tyto tři náramky mě vyšly asi na 130,- . A mají tam spousty dalších krásných přívěsků, náušnic, doplňků a podobných věciček. Nejvíce nás tam pobavil koutek s One Direction a Justinem Bieberem. Hotový ráj pro jejich fanynky. Plakáty, nálepky,placky.... Ale nic pro mě :D
Krytů není nikdy dost. Tento byl v Ann Christine ve slevě, tak jsem jej okamžitě drapla a putoval ke mě na iPhonka.

Vidíte tu krásu? Já doufám že ano. Na Jannis jsem narazila úplnou náhodou při cestě z Václaváku na vlak. Jen co jsem zaplula do obchůdku, vyvalily se na mě tuny, opravdu tuny krásných věcí. Jako první jsem okamžitě ukořistila červenorůžové hugh-low šaty. Jsou opravdu kouzelné. Moc se mi líbí že mají pevnější spodní vrstvu a další vrstva jen tak vlaje. A byly za půlku, tak bych byla hloupá kdybych je tam nechala. 
Šedé kraťásky s kamínky v podobě křížku mi také padly hned do oka. Jen nad barvou jsem dost váhala. Buď tyto šedé, nebo černé. Snad nebudu svého rozhodnutí litovat.
Jeanů není nikdy dost, tedy alespoň v mém případě. Dlouho jsem sháněla nějaké s kamínky nebo nějakými ozdůbkami a tyto jsou dokonalé. Perfektně sedí, jsou pružné a pohodlné. 
Po náletu na Jannis má peněženka zaplakala nejvíce, ale jsem opravdu ráda že jsem tento obchůdek našla. Poblíž byl ještě Jannis shoes a Jannis accesories. Pěkné věcičky, ale naštvali mě, že něměli botky na platformě v mé velikosti.

Už vás nebudu týrat mými obkecávačkami. Prahu jsem si naprosto užila (hlavně kafe ze Starbucksu), nožky mě bolí do teď, ale klidně bych si to hned teď zopakovala.
Třeba se v blízké době podívám alespoň do Brna. V Ikei už jsem nebyla dlouho a pár pěkných obchůdků už mám vystopovaných.

Na závěr se s vámi rozloučím malou animací. Ciao


5 komentářů:

  1. Pěkné nákupy ;-) taky moje peněženka zažila finanční šok :-D já jsem si naplánovala že když budu v Praze na koncertě tak musím ochutnan starbucks no a ochutnala? ne! jsem na sebe naštvaná ale taky bych to v mém okolí uvítala ;-)

    ReplyDelete
  2. Cheche :d Taky mám nový kryt na mobil :d už došel (celkem rychle!) :) jinak z marka spencera máme spoustu věcí stejných :DD

    ReplyDelete
  3. Pořídila sis moc hezké věci, a ty náramky jsou krásný, teď jenom přemýšlím, kdy se dostanu do Prahy :D

    ReplyDelete
  4. Oooh, tolik věcí. Závist! :D

    ReplyDelete

Jsem ráda za každý komentář, ale vážení anonymové- zamyslete se a pak teprve pište. Nebo buďte alespoň odvážní a podepište se.