19 December 2012

❄ Christmas wishlist ❄

Vánoce se nám neúprosně blíží, dárečky už mám všechny nakoupeny (třikrát hurá). Největší radost mám z kabelky pro sestřičku, tak snad se jí bude líbit (a když ne, tak si ji nechám). Maminka prý stále neví co má koupit a tak nemá nakoupeno nic. Ha ha mami, to ti tak uvěřím. Přesně tuto větu používá každý rok.
Ale kdyby opravdu nevěděla copak má koupit, udělala jsem jí wishlist s tím, co by se mi líbilo.


1. Chtěla by jsem (chtít můžu že) konečně počítač/tablet, protože mi prostě vadí když dělám něco na počítači u stolu a někdo mi stojí za zadkem a nahlíží přes rameno. Je to jen v zájmu mého soukromí (takhle jsem to nějak podala mamince a ta se začala šíleně smát) :)
2. Minul rok jsem su koupila nádherný kytičkový kryt Cath Kidston, ale ten už je pěkně zdevastovaný a můj miláček by si zasloužil nový kabátek. Poslední dobou se mi straně zalíbil vesmírný vzor a britská vlajka.
3. Už si ani neumím představit Vánoce bez knížek. Každý rok dostanu alespoň jednu, tak snad se letos pod stromečkem nějaká objeví.
4. Strašně jsem si oblíbila svetříky a můj šatník trpí nedostatkem tohoto kusu oblečení. Třeba i kamarádka na mě bude hodná.
5. Miluji snídaně a ještě více miluji kytičkový vzor, tak proč nespojit hezké s užitečným a neudělat mi radost takovou hezkou mističkou.
6. Před pár dny se mi rozbil termohrnek z Tchiba a zimu asi bez něj nepřetrpím, tak by se mi nějaký nový hodil. A ty ze Starbucksu jsou skvělé, že si můžete pořád měnit "vzhled" termohrnku.
7. Další pokaženou věcí jsou sluchátka. Od prázdnin mi jede jen jedno a je opravdu vtipné když si někdo myslí že ho neslyšíte a opak je pravdou. 
8. A u rozbitých věcí ještě zůstaneme, protože mám na teniskách hotovou černou díru. A to nekecám. Když v nich výjdu po dešti ven a projdu miniaturní louží, mám v nich hned mokro :/ A kdy je nejleší koupit nové tenisky? Přeně tak, teď ve slevách :D
9. Posledním bodem je vlasová maska na vlasy. Od té doby co barvím vlasy, kladu na ně ještě větší péči než na neht. A komu by se nelíbilo, aby mu voněla vlasy po latté.

Jak jste si mohli všimnou, absolutně vůbec nejsem náročné dítě, že? Samozřejmě si dělám srandu a nepočítám s tím, že toto všechno bych dostala. Ale budu ráda, když se některá z těchto věcí objeví pod stromečkem. A co Vy? Máte nějaké speciální přání ohledně dárků k Vánocům?

12 komentářů:

  1. Také se mi nedávno rozbily sluchátka:( :D Jinak skvělý wishlist, snad pod stromečkem najdeš co nejvíce z těchto věcí! :)

    ReplyDelete
  2. Hezký wishlist ;) Myslím, že budu ve většině bodů souhlasit a taky by se mi to hodilo! :)


    http://stormredhair.blogspot.cz

    ReplyDelete
  3. krásne veci :) hlavne ten tablet a kryty na mobil :) dúfam, že sa ti to všetko splní .. ja dostanem nový mobil :)

    ReplyDelete
  4. Ahoj, moc ráda bych tě pozvala na svojí první giveaway!:)

    ReplyDelete
  5. To je článek přesně podle mého gusta. O ničem si nepovídám radši než o vánočních dárcích. ;-) Máš úžasný vkus..tak teď jen aby to Ježíšek všechno (!) donesl ;-).
    Vivi

    ReplyDelete
  6. krásný wishlist, ty svetry a studded sluchátka <33

    ReplyDelete
  7. Skvelý wishlist :)
    Tie slúchatká sú svetové!:)
    Aký máš mobil?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nokii N8. Mám Solo HD, tak by se mi tyto strašně líbily kvůli kvalitě zvuku :)

      Delete
  8. Tyhle sluchátka jsou úžasný, já bych chtěla taky nějaký trochu lepší, ale vždycky je poztrácím nebo zdemoluju :D

    ReplyDelete
  9. parádní wishlist) máme podobnej styl)

    ReplyDelete
  10. no bohuzial u mna wishlist nefunguje, moji rodicia maju vzdy pocit, ze mi vedia vybrat lepsie:-)

    http://saschanitra.blogspot.sk/

    ReplyDelete

Jsem ráda za každý komentář, ale vážení anonymové- zamyslete se a pak teprve pište. Nebo buďte alespoň odvážní a podepište se.