25 December 2012

❄ Christmas new in ❄

Krásné dopoledne :) Jak jste si užily včerejšek? U nás to bylo dokonalé. Ráno jsme jeli na hřbitovi zapálit svíčku a vrátili se až odpoledne úplně promrzlí na kost, a tak jsme se všichni uvelebili v obýváku u televize s hrnkem horké polévky a chvilku se dívali na pohádky. Nicméně nadešel čas přípravy cukroví a štědrovečerní večeře. Jakmile bylo vše připravené, zavolali jsme babičku ať jde za námi dolů a mohlo se jít ke stromečku. Letos bylo opět dárečků požehnaně. A co že jsem to dostala? Na to se můžete podívat v celém článku :)



Na fotce chybí jeany a tumbler od Starbucksu :)

Jak vidíte, nadílka byla dosti velká a tak si dovolím pár detailnějších fotek. Komu se to nelíbí, nechť zbytek článku přeskočí :)

Krásný korálový svetřík z H&M od maminky. Je mi poněkud volnější, tak doufám že se spere.

To nejbožejší tričko od sestřičky. Vidíte tam to pírko s ptáčkama? Přesně takové jsem chtěla tetování. Tak pokud to nevýjde, alespoň budu mít s ním tričko :D



Sestrička mě velice miluje a tak mi pořídila sportovní oblečení- krásnou podprsenku a kraťasy, které jsou u mě naprostým nedostatkem.

(fotky vpravo si moc nevšímejte, stojím tam nějak divně)




A tak to vypadá když se maminka zblázní. Prosila jsem ji o jediný šampon a ona koupí hned tři :D Šampon na barvené vlasy, kokosový tělový gel a regerenační šampon na vlasy. Vše od Ziaji.
To malé fialové je Slézový krém na obličej od Justu. Speciálně kvůli Vám jsem hledala název, protože u nás doma se mu neříká jinak než "dětská prdelka" kvůli své specifické vůni. :)





Tady už je takový nezařaditelný zbyteček :)
Strašně ráda vařím a experimentuju a chyběla mi dózička na domácí arašídové máslo/domácí Nutellu. Díky mami! :)
Bohužel Bux má letos s knihami velké spoždění a tak si na svou zásilku ještě chvíli počkám. Měla by mi přijít Rezistence, Finále a Železná dcera.
Sestřička od září pracuje v lékárně a obdarovává celou rodinu různou kosmetikou a prášky. A jelikož nejím ryby a tím pádem mi chybí ty potřebné vitamíny z nich, tak mi nadělila tyto tabletky :)

Největším překvapením večera byl tento fešák. Když jsem strhla balící papír, nejprve mě přepadl pocit zklamání (vysnila jsem si MacBook), ale pak jsem si řekla, že tady jde přece o kvalitu a ne o nějakou blbou značku (omlouvám se vlastníkům Applu a neříkám že není kvalitní). Zatím nevím co mám od něj čekat, ale čeká ho ještě nainstalování Wordu a všech těch věciček okolo.
Takže dámy a možná i pánové, seznamte se- Lenovo U310 :)



Jak už jsem zmiňovala, mezi fotkami chybí nové jeany, které absolutně nejsou fotogenické a překrásný tumbler od Starbucksu (foto někdy bude), který jsem dostala už s předstihem, protože mamince se mě v těch úkrutných mrazech zželelo.  :)
Se sestrou jsme společným darem dostaly wifi, tak se těším až ji zapojí a budu mít to svoje vysněné soukromí v postýlce. A taky maminka od nás dostala parádní mixér od Ety, tak ho snad brzy "pokřtíme".

A co Vy? Našly jste pod stromečkem to co jste si přály? A nebo ještě plánujete nálet na obchody v povánočních slevách jako já? :)

14 komentářů:

  1. Dostala si hezké dárečky:)
    Já jsem dostala nějakou bižuterii, kosmetické věcičky a oblečení :)

    ReplyDelete
  2. Skvelé darčeky :))

    ReplyDelete
  3. tolik krásných věcí! :) hlavně to sportovní oblečení a kokosová Ziaja :)
    někteří zastánci Applu jsou až upjatí :D značka/neznačka.. mě je to jedno :)

    ReplyDelete
  4. Krásný stromeček, pomalu nejde ani vidět :-D moc pěkný dárečky ;-) a skvělý článek ;-) s noťasem budeš spokojená LENOVO je fakticky skvělá značka, sama vlastním <3 a pořád mě překvapuje jak je soběstačný a chytrý;-) nebudeš litovat ;-)

    ReplyDelete
  5. jo a nájezdy na slevy jsou samozřejmostí :-D

    ReplyDelete
  6. Ja mám tiež lenovo ale G570 a som s ním hrozne spokojná!:)

    ReplyDelete
  7. ta sportovní podprsenka se mi moc líbí! :)
    zvu tě k sobě na giveaway o límeček značky Stefanel :)

    ReplyDelete
  8. ten pletený svetřík vypadá krásně! chci ho vidět v nějakém outfitu:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. No tak to nevím, protože maminka nějak neodhadla velikost a momentálně ho nosím na doma :D Snad se spere :D

      Delete
  9. krásne darčeky.
    Inak rada by som ťa pozvala na moju giveaway, ktorá už o pár dní končí:
    Štýl ženy

    ReplyDelete
  10. Máte nádherný stromeček :), jinak Ti docela závidím ten noťas :).. ikdyž já mám svého dědečka a nedám na něj dopustit :)

    ReplyDelete
  11. Moc pěkné věci! ten svetr je super! a moc se mi líbí ten vánoční stromeček!

    ReplyDelete

Jsem ráda za každý komentář, ale vážení anonymové- zamyslete se a pak teprve pište. Nebo buďte alespoň odvážní a podepište se.