30 April 2014

Fitness tag

Krásný večer. Není nad to, když nečekaně obdržíte nominaci přes FB. Že Bloss? :D 
Ale toto se musí splnit, tak se připravte na pořádný vzrůžo článek plný "novinek" o mě a mém fitness životě.


1. Co patří mezi tvoji oblíbenou snídani? 
 První otázka a už tak těžká! Nemůžete po mě chtít vybrat si jen jednu. Miluju snad všecko co si napeču, takže různé brownies, muffinky, palačinky, wafličky a k tomu hezky tvaroh s jogurtem, kokosovým mlékem a hordou máslíčka :3


2. Co nejčastěji řadíš do dopoledních a odpoledních svačin?
 Tady je mi to už vcelku putno. Co mi příjde pod ruku, to zdlábnu. Ale třeba taková kokosovo-banánová zmrzlina s čerstvými jahůdkami a oříšky.... Mmmm, to bych mohla pořád.

3. Čím nejčastěji hřešíš?
 Kdybych řekla máslíčko, tak bych lhala. To je totiž samozřejmostí a snad ani jako hřích ho neberu (ikdyž občas ho je až nestydatě moc). Spíš nějakou tou čokoškou a už jsem si stihla vypěstovat závislost na QUESTBARKÁCH
No a pak taky ráda kafíčkuju. Třeba s Bloss na našem oblíbeném frappessu.

 

4. Jaké používáš doplňky stravy?
 Momentálně mám doma sojový protein od nu3tion a k němu příchutě. No kouzlí se s tím dokonale.
 
5. Co ráda cvičíš nejvíce?
Za tu krátkou dobu co navštěvuju posilovnu, tak asi nejvíc nožky. Líbí se mi, jak to hezky pálí a pak nemůžu den-dva chodit :D

6. A co cvičíš nerada?
 Nijak moc nemusím ruce. A zrovna na těch potřebuju nutně nutně nutně moc nabrat, takže žádné flákání Maggie! Trpět se musí.

7. Kolik hodin denně spíš?
Někdy moc, někdy málo. Záleží jak moc náročný den byl, jak moc se mi chce spát. Ale snažím se, aby takových 7 hodin bylo minimum.
 
8. Piješ alkohol?
 Bylo jisté období, kdy jsem se snažila být taková ta party girl. Naštěstí mě to nijak nechytlo, protože já a alkohol nejsme moc dobří kamarádi.
Jo, jednou za čas (na srazu se třídou) se pěkně zřídím, ale to pak alkohol nechci pěkně dlouho vidět.

9. Máš sparingpartnera?
Nope. Ale příležitostně mi ho nejspíše bude dělat Bloss. A do budoucna bych asi jako každá chtěla jako sparinga nějakého svého muže.
  
10. Provozuješ jiný sport než fitness?
Dřív to bylo plavání. Teď k němu nemám až takový vztah jako dřív, ale občas si zajít zaplavat není špatné. Jinak nepohrdnu kolem a takové lyžování v prosluněné Itálii, to je moje ♥ 

11. Co si v nejbližší době plánuješ koupit?
Nedávno jsme s Bloss udělaly objednávku z Myproteinu, tak se těším až to dojde.
Ale zjišťuju, že mám málo věcí do fitka. A to se musí napravit! 

12. Co tě přivedlo k oboru fitness?
Nakopat PPP pěkně prdel a vrátit se do formy. Nechci být ta, na kterou si všeci ukazují, potože vypadá že zrovna vylezla z koncentráku. Chci být ta, na kterou budou ukazovat a říkat si, jak se kurevsky polepšila.

13. Jsi spokojená s tím, jak momentálně vypadáš?
NE NE a znovu NE. A nebudu spokojená, dokud kosti nezmizím to vám garantuju.

14. Máš nějaký vzor a cíl?
No jasné že jo! Spousta blogerek jako Monča, Bloss, Beautygloss mě opravdu motivují. Ale také strašně ráda sleduju různé fitnessky na Instagramu. Hlavně holky ze Švédska.

 @andiclausen

  @johannasonesson

Nina Silic

Martina Crlová- moje městská motivace kterou potkávám

 Justine Moore

A to je vše mí milí. A na koho padne tato štafetka dál? Mončo, je to na tobě :)


10 komentářů:

  1. Jasně, že se ku*evsky polepšíš! :*
    Marťa má neuvěřitelnou postavu, i když osobně se mi líbí "plnější" holky, na mě už je moc vysekaná.

    ReplyDelete
  2. Holky ze Švédska jsou prostě TOP a navíc mi přijde, že mají všechny i talent na focení :D jinak držím palce na tvojí cestě!

    ReplyDelete
  3. Jéé, díky za nominaci. Už jsi druhá, takže to musím dneska už fakt napsat :D Jinak moc pěkné, držím palce a nakopej všem, co si kdy na tebe ukazovali prdel!
    A mimochodem ty švédky na instagramu jsou fakt boží! Asi nějaká dobrá genetika v těch severských zemích či co :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oni jsou tam hlavni všichni postiženi tím málo prosluněným počasím, takže ze severských zemí pochází tolik gymfreaků, které stalkuju na IG :D

      Mimochodem Magg, zlato. Víš že to zvládneš! :*
      A ten Myprotein mě sere. Beztak dojde dneska, zrovna když jedu za tebou :D

      Delete
  4. Přesně, nevim, co se ve Švédsku děje, ale štve mě, že tam nebydlim :D jako quest barky v obchodech, to nemám ani v Anglii :D

    ReplyDelete
  5. Švedky jsou senza, věřím že všem tu prdel nakopes :-)

    ReplyDelete
  6. Ty vado, ty Švédky jsou stejně nejlepší, taky jsem si všimla, že to je snad země fitnessek :D
    Jinak držím palce, ku*evsky se polepšit, to je dost dobrá motivace :))

    ReplyDelete
  7. taky mám nejmíň ráda cvičení na ruce :X:/:D

    ReplyDelete
  8. Aaa.. co mají všichni s tím Ryanem? Mně se hrozně nelíbí. :D

    Jinak gratuluju k nově nalezené lásce k fitness, mám z tebe radost. :)

    ReplyDelete
  9. S těma nohama souhlasím, též je ráda cvičím. Vlastně, celý spodek, zadek, stehna, lýtka.. A též miluju cvičení břicha. Jsem na tom úplně závislá :D

    ReplyDelete

Jsem ráda za každý komentář, ale vážení anonymové- zamyslete se a pak teprve pište. Nebo buďte alespoň odvážní a podepište se.