01 May 2013

Spring session

Hola hola, ochořelá Maggie na vás volá.
Doufám že jste si zasloužený den náležitě užili. Já totiž ano. S rodiči jsem vyrazila na chaloupku načerepat trošku té energie ze sluníčka, ugrilovat si parádní špíz a jelikož počasí přálo, nafotila jsem přírodu, kterou máme v blízkosti.
Zítra už hezky pomažu do školy, v pátek na kontrolu a do kina se školou a zase bude víkend. Užijte si poslední chvilky volna, já si jdu uvařit kafe a zalehnu do postele k nějakému filmu, dokud nebudou v televizi vysílat nové díly Kostí.







Nejoblíbenější na konec :)

2 komentářů:

  1. krásný fotky!:)
    P.S. oříšky ti závidím :D a snad už budeš zdravá!

    ReplyDelete
  2. krásné fotky, nejvíc se mi líbí ta poslední :)

    ReplyDelete

Jsem ráda za každý komentář, ale vážení anonymové- zamyslete se a pak teprve pište. Nebo buďte alespoň odvážní a podepište se.